Vandaag kreeg Zint een mooi nieuw woord: astrotainment. Om vage of uitgeklede versies als AstroTV te onderscheiden van de complexer inhoudelijker astrologie.
Ergens op de plank bij Zint ligt een bijzonder model voor het bepalen van de corporate identity van een bedrijf: De juiste constellatie. De inspirator van dit model, (collega-) AVN-astroloog Bas van der Eijk, vertelde Zint: "Als we dat oppervlakkige nou maar steeds bestempelen als astrotainment, dan hoeven we verder ook niet zo veel energie te steken in het weerleggen ervan."
Zint gelooft wel in de macht van het woord (zie elders op deze website). U kent het effect van ‘allochtoon’.
En wat wordt dan de categorie voor De juiste constellatie?
Ergens op de plank bij Zint ligt een bijzonder model voor het bepalen van de corporate identity van een bedrijf: De juiste constellatie. De inspirator van dit model, (collega-) AVN-astroloog Bas van der Eijk, vertelde Zint: "Als we dat oppervlakkige nou maar steeds bestempelen als astrotainment, dan hoeven we verder ook niet zo veel energie te steken in het weerleggen ervan."
Zint gelooft wel in de macht van het woord (zie elders op deze website). U kent het effect van ‘allochtoon’.
En wat wordt dan de categorie voor De juiste constellatie?